9 Aralık 2013 Pazartesi

toplumun aslında açgözlü olması..

bu yazımın konusu insanlar olacak..
açgözlü, ve hırslarının kölesi olmuş insanlar..
öyle zamanlarda yaşıyoruz ki insanlar sadece maddiyata odaklanmış durumda..



parası olmadığı halde saygı görebilecek insan muhtemelen yoktur günümüzde..
düzeni hiçbir zaman sevemedim, eğer 100 insan tok iken 1 insan dahi sokakta aç ve açıkta yaşıyorsa bunun sorumlusu o 100 kişidir! diye düşünüyorum. her şeyin maddiyat olduğunu düşünüyoruz belki şu günlerde..
anlayacağız herşey olmadığını fakat çok geç olacak..
keşke dünyada isanların "savaş" olarak nitelendirdiği katliamlar olmasa, dini görüş ayrılıkları -ırk ayrımı olmadan insanlar sevgiyle, saygıyla, dostça yaşayabilse.
ama tabi artık hiçbir şey iyi insanların elinde değil, insanları, toplumları yöneten bir takım insanların elinde herşey..

gizli reklamlar, subliminal mesajlar, petrol hırsı , para hırsı.. derken unutuldu insanlık .. ama tabiki herşeyin bir zamanı var, ne olursa olsun Allah'a olan inancımızı yitirmemeliyiz.. şu andan sonra bize tek yardım edebilecek kişi o çünkü.

şunu dürüstçe söylüyorum ki geçmiş zamanda yaşamak isterdim.. teknolojinin kısıtlı olduğu, insanlığın üst planda oldugu o zamanlarda.. gerçekten isterdim bunu. şimdi herkes kendi bilgisayarına, telefonuna kısılmış kalmış.. kimse iyilik yapma derdinde değil, iyilik yapanları da görüyoruz yaptıkları iyilikleri herkese reklam yapma derdindeler..
ben halen o sokaktaki hayvanlara yeterince yardımcı olamadığım için üzülüyorum, içerisi sıcak üşümüyorum... rahatım.; peki ya o sokaktaki dostlarımız? kediler , köpekler?



keşke bir gün dünyamız tertemiz bir yer olsa, maddiyat'dan cok insanlar daha önemli seyleri benimsese..
belki bir gün gelir bahsettiğim - umduğum günleri de yaşarız :)

bu blog'umun sonunda da bizzat çevirmiş oldugum bu şarkıyı paylaşmak isterim, bu yazıyı gayet özetleyecektir..
Eddie Vedder - Society;




saygılarımla
ironicl3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder