12 Aralık 2013 Perşembe

saygı, insanlık, merhamet.. bu korkunç dünyada bize gerekli 3 şey..

konu başlıgında bahsettiğim üç elime, hepside tek tek yok olmak üzereler...
işin kötü yanı onların yokluğu dünyayı daha da berbat bir yer yapıyor.. kimi insanlar ölümden korkarlar, aksine ben ne zaman öleceğini merak edenlerdenim.. hayatımda şu ana kadar gerçek anlamda bir kişiyi sevdim, onuda kaybettim..
düşünüyorum, öteki dünya bundan ne kadar kötü olabilir?

gerçekten sevdiğiniz birini kaybetme duygusunu bilir misiniz? hayatınızın sonuna kadar bir ömrü onunla geçirebiliceğiniz bir insanı kaybetmişsiniz, ne beklersiniz ki hayattan?
ben ne olursa olsun umudumu asla kesmedim, belki bir gün dedim.. belki de bu yüzden kaybediyorum..

günümüzde insanların hala bu denli çıkar merakından bıktım usandım, herkes bir çıkar peşinde, herkes maddiyatta herkes kendini düşünmekte.. o filmlerde izlediğimiz efsanevi olaylar, fedakarlıklar artık sadece filmlerde sanırım..



saygılarımla..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder