14 Aralık 2013 Cumartesi

mülkiyet.. para için yaşayan mutsuz insanlar..

Bügünkü yazımda mülkiyeti konu alacağım..

Ülkemizde farkettiğim kadarıyla, insanlarımız sadece çalışmak için yaşıyorlar.. demek istediğim, çalışarak hayatta kalıyorlar.. yurt dışında gözlemlediğim olaylardan biri de şudur ki; insanlar 'çalışmak için yaşamıyorlar', 'yaşamak için çalışıyorlar'.. fakat bizde olay değişiyor.. insanımız yaşamak için çalışıyorlar, ne hobiler umurlarında ne mutluluk, onlar sadece hayatta kalmak için çalışıyorlar, ve işin kötü kısmı, yaşamaya zamanları olmuyor..




ben her zaman bir hobi insanı olmuşumdur, ilgimi çeken bir hobi bulduğumda hemen ona atılmak isterim ve coğu zamanda atılırım. (çok sabırsızım sanırım) fakat insanların da böyle olması gerektiğini düşünüyorum.. biz bu dünyaya sadece çalışmak için gelmedik, aksine,mutlu olmak ve yaşamak için geldik..
günümüzde insanlarda ki para hırsını gördükçe midem bulanıyor, herkes o kadar takılmış ki maddiyata başka hiç birşey umurlarında değil, hayattan zevk alamıyorlar.. sadece paraya tapıyorlar.. yanlış..

dünyayla ilgili bildiğim birşey varsa oda paradan- maddiyattan ibaret olmadığıdır.. maddiyat- para hırsından önce mutlu olmayı deneyin, insanlara- hayvanlara yardım etmeyi deneyin, bırakın huzur sizi bulsun..
ardından tekrar düşünün, para için değer mi? kişiliğinizi değiştirmek- yaşam stilinizi değiştirmek? benim düşüncem hayır.. değmez .. hemde asla!

oldum olası nefret ettim şu teknolojiden, insan bolluğundan, metropolislerden..
hep doğayı ve hayvanları daha çok sevdim..

umarım bir gün istediğim şekilde yaşayacağım, şehirlerden, kalabalıklardan uzak.. huzurlu bir yerde..
ve söylememe gerek yok sanırım? maddiyatın bu kadar değerli olmadıgı bir yerde :)


saygılarımla
ironicl3


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder